محصولات رایکاصنعت

خرید پمپ چاهکی پمپیران

خرید پمپ چاهکی پمپیران

پمپ یک دستگاه مکانیکی است که از آن برای جابه‌جایی و انتقال سیالات از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌شود. این محصولات با افزایش فشار می‌توانند امکان جابه‌جایی مایعات و گازها را به ارتفاعات پایین‌تر یا بالاتر فراهم کنند. پمپ‌ها انواع مختلفی دارند و با برندهای متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند. یکی از مهمترین آنها، پمپ چاهکی پمپیران است که در دو سری مختلف تولید و به بازار عرضه میشود. این دو سری شامل پمپ چاهکی پمپیران سری PV4 و سری PV5 است. اگر به دنبال خرید پمپ پمپیران چاهکی هستید با ما همراه باشید تا با این دو محصول و ویژگی‌های آنها آشنا شوید.

پمپ چاهکی پمپیران چیست و چه انواعی دارد؟

پمپ چاهکی یکی از انواع پمپ عمودی است که معمولاً در چاه‌های عمیق و نیمه عمیق نصب می‌شود. کاربرد این محصول انتقال مایعات از عمق زمین به سطح زمین است.‌ این یعنی این نوع پمپ قادر است مایعات را از چاه‌ها، کانال‌ها و مخازن به سطح زمین برساند. پمپ چاهکی PV4 و پمپ چاهکی PV5 دو محصول مختلف از شرکت پمپیران هستند که به صورت عمودی معلق طراحی و تولید می‌شوند.

در طراحی این پمپ محفظه‌ای که سیال در آن جریان پیدا می‌کند، مثل پمپ حلزونی می‌باشد که به طور مستقل از بدنه اصلی ساخته و قرار می‌گیرد. این‌گونه این پمپ می‌تواند با عملکرد بهتری در انتقال سیالات از عمق‌های مختلف و در شرایط مختلف کار کند. در حقیقت وجود محفظه حلزونی تکی باعث ایجاد جریان یکنواخت و کاهش تلاطم در سیال خواهد شد که همین موضوع به افزایش کارایی پمپ کمک خواهد کرد.

پمپ چاهکی PV4

اگر شما دوستان گرامی قصد خرید پمپ چاهکی پمپیران را دارید، باید بدانید که پمپ PV4 یکی از انواع محصولات پمپیران است که به صورت عمودی معلق و با الزامات استاندارد API 610 ساخته می‌شود. این استاندارد بین‌المللی برای پمپ‌ های گریز از مرکز است که برای استفاده در صنایع پتروشیمی گاز و نفت طراحی می‌شود. هدف از این استاندارد، تعیین الزامات و مشخصات دقیق برای اطمینان از کیفیت و کارایی این محصول است.

همان‌طور که ذکر شد، محفظه حلزونی این محصول از نوع تکی است و یاتاقان‌هایی در آن وجود دارد که به صورت لغزشی عمل خواهند کرد. در حقیقت این یاتاقان‌ها در لوله بدنه پمپ قرار گرفته‌اند و وظیفه نگهداری محور پمپ را بر عهده دارند. شما پیش از خرید پمپ چاهکی PV4 باید بدانید که سیال در محفظه حلزونی تکی، جریان پیدا می‌کند و این محفظه به صورت یک تکه خواهد بود. یاتاقان‌های لغزشی به محور پمپ کمک خواهند کرد تا به راحتی حرکت کند. این یاتاقان‌ها با استفاده از خود سیال در حال پمپاژ یا سیال خارجی خنک خواهند شد و همین موضوع باعث می‌شود که یاتاقان داغ نشود و طول عمر و دوام بالایی داشته باشد. بنابراین طراحی پمپ چاهکی PV4 به صورتی است که باعث کارکرد بهتر پمپ و دوام بالای آن می‌شود.

خرید پمپ چاهکی پمپیران PV4

کاربرد پمپ چاهکی PV4

شما پیش از خرید و یا استعلام قیمت پمپ چاهکی PV4 باید کاربرد آن را به خوبی بدانید تا متوجه شوید که در چه اماکنی و برای چه کاربردی از این محصول استفاده می‌شود. ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این پمپ‌ برای نصب در چاه‌ها، چاهک‌ها، مخازن و کانال‌ها استفاده می‌شود و طراحی آن به گونه‌ای است که برای پمپاژ مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز مناسب می‌باشد. پمپ PV4 یکی از اجزای کلیدی در سیستم‌های زهکشی است و از آن برای تامین آب شرب در مجتمع‌های آب شیرین کن به کار می‌رود.

همچنین این پمپ در انتقال مایعات از مخازن کاربرد دارد. لازم به ذکر است که برای جابه‌جایی سیالات در کارخانه‌های فولاد از پمپ چاهکی پمپیران مدل PV4 استفاده خواهد شد. در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب برای تصفیه آب‌های آلوده و در معدن و فرآوری مواد معدنی برای انتقال مایعات و مواد معدنی از این محصول استفاده می‌شود. در حقیقت به علت کارایی و قابلیت اطمینان بالای پمپ چاهکی پمپیران است که از آن در صنایع مختلفی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های پمپ PV4 پمپیران

این پمپ با محفظه حلزونی تکی و یاتاقان‌های لغزشی دارای مشخصات و ویژگی‌هایی است که بهتر است شما پیش از استعلام قیمت پمپ چاهکی پمپیران و خرید آن، از آنها مطلع باشید. پمپ PV4 می‌تواند ظرفیتی بین ۵ تا ۱۸۰۰ متر مکعب بر ساعت را پمپاژ کند. این پمپ قادر است تا ارتفاع ۹۵ متر مایعات را جابه‌جا نماید. قطر رانشی که برای این محصول در نظر گرفته شده است تا ۱۰۰ میلی‌متر می‌باشد؛ این‌گونه امکان انتقال سیالات در لوله‌هایی با قطر بزرگ فراهم خواهد شد.‌

اگر بخواهید در مورد محدوده دمایی پمپ چاهکی PV4 اطلاعاتی کسب کنید، باید بدانید که محدوده دمایی این پمپ‌ها از ۱۰- تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد متغیر خواهد بود.‌ این یعنی این پمپ‌ها می‌توانند برای انتقال سیالات داغ نیز مناسب باشند. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، حداکثر طول لوله مستغرق است که ۵۵۰۰ میلی‌متر است.

پمپ چاهکی PV5

در صورتی که شما قصد خرید پمپ چاهکی PV5 را دارید، باید اطلاعاتی را در مورد آن کسب نمایید. پمپ PV5 از انواع پمپ‌های عمودی معلق است که با الزامات استاندارد API 610 طراحی و تولید می‌شود. پیشتر در مورد این استاندارد توضیحات لازم را ذکر کردیم. محفظه حلزونی این محصول مانند محفظه حلزونی پمپ چاهکی PV4 به صورت یک تکه است و لوله رانش آن از بدنه جدا می‌باشد. یعنی لوله‌ای که مایع را به بیرون می‌فرستد، جدا از بدنه این پمپ است.

محور پمپ چاهکی PV5 پمپیران با یاتاقان‌هایی که در قسمت بالای آن قرار گرفته‌اند، نگه داشته می‌شود. جالب است بدانید که یاتاقان لغزشی در بدنه این پمپ وجود ندارد. این نوع طراحی در پمپ چاهکی PV5 باعث می‌شود که عملکرد پمپ عالی باشد و کمتر دچار آسیب شود.

خرید پمپ چاهکی پمپیران PV5

کاربرد پمپ چاهکی PV5

شما پیش از استعلام قیمت پمپ چاهکی PV5 و اقدام برای خرید آن، باید از کاربرد این محصول مطلع باشید. طراحی پمپ PVC به گونه‌ای است که می‌تواند در کانال‌ها، چاهک‌ها و مخازن نصب شود. نکته بسیار مهمی که در مورد این محصول وجود دارد این است که از آن برای پمپاژ مایعات حاوی ذرات جامد یا دوغاب‌های ساینده استفاده می‌شوند.

این محصول کاربردهای متنوعی دارد. از جمله این کاربردها می‌توان به استفاده از آن در سیستم‌های زهکشی برای خارج کردن آب اضافی و در مجتمع‌های آب شیرین کن برای تصفیه و تامین آب شرب در مناطقی که در آنجا محدود هستند، اشاره کرد. علاوه بر این‌ها از پمپ چاهکی PV5 پمپیران در کارخانه‌های فولاد برای جابه‌جایی مایعات داغ، در معدن و فرآوری مواد معدنی برای پمپاژ دوغاب‌های ساینده و مایعات حاوی ذرات جامد، در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و در برای انتقال مایعات از مخازن در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

ویژگی‌های پمپ چاهکی PV5

این پمپ قادر به پمپاژ ظرفیت بین ۵ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌باشد. این محصول می‌تواند تا ارتفاع ۹۵ متر مایعات را جابه‌جا کند. قطر لوله رانش پمپ چاهکی پمپیران مدل PV5 تا ۲۰۰ میلی‌متر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محدوده دمایی بین ۱۰- تا ۱۰۰ اشاره کرد. لازم به ذکر است که حداکثر طول لوله مستغرق این پمپ ۱۰۰۰ میلی‌متر است که به آن اجازه می‌دهد در عمق‌های مختلف عملکرد بسیار مطلوب و خوبی داشته باشد.

قیمت پمپ چاهکی پمپیران

پس از آنکه شما تصمیم گرفتید کدام نوع از این پمپ‌های چاهکی را انتخاب کنید، باید پیش از خرید از قیمت پمپ چاهکی پمپیران در مدل دلخواه خود مطلع شوید. در حالت کلی باید بدانید که عوامل بسیاری بر قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به نوع و مدل پمپ، جنس مواد ساخت، ظرفیت و ارتفاع پمپاژ، کاربردهای خاص، ویژگی‌های فنی و خدمات پس از فروش گارانتی اشاره کرد.

بدیهی است که قیمت پمپ چاهکی PV4 با قیمت پمپ چاهکی PV5 متفاوت است زیرا هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ها و مشخصات فنی خاص خود هستند و برای کاربردهای متفاوتی طراحی شده‌اند. هر چقدر که جنس بدنه و اجزای پمپ بهتر و مقاوم‌تر باشند، این محصول قیمت بالاتری خواهد داشت. مشخص است که پمپ‌هایی با ظرفیت و ارتفاع بیشتر و کاربردهای خاص گران‌تر هستند.

خرید پمپ چاهکی پمپیران از رایکا صنعت

پمپ‌های چاهکی پمپیران با طراحی منحصر به فرد و خاص و ویژگی‌های فنی بسیار مطلوبی که ارائه می‌دهند، گزینه‌های مناسبی برای استفاده در صنایع مختلف هستند. در این مطلب از مجموعه رایکا صنعت به معرفی و بررسی پمپ‌ چاهکی PV5 و پمپ چاهکی PV4 پرداختیم و در مورد کاربرد و ویژگی‌های هر کدام از این محصولات، توضیحاتی را به شما دوستان گرامی ارائه دادیم.

این محصولات با کارایی و قابلیت اطمینان بالا، انتخابی هوشمندانه برای شما خواهند بود. شما می‌توانید برای بهره‌بندی از این محصولات با کیفیت به فروشگاه اینترنتی رایکا صنعت مراجعه نمایید و از انواع این پمپ‌ها دیدن کنید. کارشناسان رایکا صنعت همواره پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان گرامی هستند و شما می‌توانید با آنها مشاوره رایگان داشته باشید تا بهترین پمپ از برند معتبر پمپیران را با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

چرا تهیه پمپ چاهکی پمپیران از رایکا صنعت؟

تخصص:

ما به عنوان متخصص در زمینه پمپ‌ های صنعتی، به خوبی با ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف پمپ‌های چاهکی پمپیران آشنا هستیم و می‌توانیم بهترین مدل را متناسب با نیازهای شما پیشنهاد دهیم.

کیفیت تضمین شده:

تمامی پمپ‌های چاهکی این مجموعه که توسط رایکا صنعت عرضه می‌شوند، دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی هستند.

مشاوره تخصصی:

تیم کارشناسی ما آماده است تا با ارائه مشاوره تخصصی، شما را در انتخاب بهترین مدل پمپ چاهکی پمپیران متناسب با نیاز شما، راهنمایی کند.

ضمانت اصالت کالا:

تمامی محصولات ما دارای ضمانت اصالت بوده و به صورت مستقیم از کارخانه یا از منابع معتبر تامین می‌شوند.

پشتیبانی پس از فروش:

ما به مشتریان خود خدمات پس از فروش کاملی ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که پمپ شما به درستی کار می‌کند و طول عمر بالایی دارد.

⭐لازم به ذکر است علاوه بر پمپ چاهکی پمپیران، می‌توانید تمامی محصولات این برند را از این مجموعه تهیه کنید، از جمله:

✔️خرید پمپ حلزونی پمپیران

✔️خرید پمپ شناور پمپیران

✔️خرید پمپ روغن داغ پمپیران

✔️خرید پمپ گل کش پمپیران

👈جهت دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت پمپ های چاهکی پمپیران با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه - 9 صبح الی 17 عصر

شماره های تماس

021-36900104 / 09021919861

 

بازدید : 45 بار