محصولات رایکاصنعت

پمپ حلزونی پمپیران

خرید پمپ حلزونی پمپیران pumpiran

پمپ‌های حلزونی پمپیران به دلیل ساختار منحصر به فرد و کارایی بالا، گزینه‌ای محبوب برای جابجایی سیالات با ویسکوزیته کم تا متوسط هستند. ​رایکا صنعت به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات پمپیران، مفتخر است که با ارائه مشاوره تخصصی، تنوع بی‌نظیر محصولات و خدمات پس از فروش، در انتخاب برای خرید پمپ حلزونی پمپیران مناسب برای نیاز شما یاری‌رسانتان باشد.

فهرست مقاله

 

پمپ حلزونی چیست؟

برای خرید پمپ سانتریفیوژ از نوع حلزونی باید بدانید این نوع پمپ، پروانه‌ای در داخل محفظه پیچشی یا همان قسمت حلزونی شکل خود دارد که سیال مورد نظر از قسمت مکش وارد پروانه می‌شود و با چرخش روتور و پروانه متصل به آن، نیروی گریز از مرکز به سیال وارد و موجب حرکت آن در جهت بیرونی پروانه می‌شود. این پروانه دارای تیغه‌هایی است که با چرخش خود سیال را به سمت بیرون هدایت می‌کنند. از اجزای اصلی پمپ حلزونی می‌توان به بدنه، پروانه، محفظه حلزونی، بخش تخلیه و.. اشاره کرد.

انواع پمپ حلزونی پمپیران

پمپیران به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید پمپ، طیف متنوعی از پمپ‌های حلزونی را در سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند که کیفیت بالا و راندمانی عالی دارند. قیمت پمپ حلزونی پمپیران در انواع مختلف نیز مناسب است. به طور کلی، این پمپ ها را می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

پمپ گریز از مرکز حلزونی EN

پمپ گریز از مرکز حلزونی EN پمپیران نوعی پمپ گریز از مرکز افقی است که یک طبقه می‌باشد. این محصول با محفظه حلزونی دارای پروانه یک سر آویز، موتور جدا و تک مکشه مرکزی است. پروانه محصول بالانس دینامیکی شده است و محور به وسیله آب بند مکانیکی، آب بندی می‌شود. از این محصول برای انتقال آب برای مصارف کشاورزی، صنعتی و شهری استفاده می‌شود‌. برای انتقال آب گرم تاسیسات گرمایش و سرمایش نیز از پمپ گریز از مرکز حلزونی EN بهره می‌برند.

اگر بخواهیم مشخصات این محصول را بیان کنیم، باید به قطر خروجی ۳۲ تا ۳۰۰ میلی‌متر، ظرفیت آبدهی ۵ تا ۱۶۵۰ متر مکعب در ساعت، ارتفاع ۵ تا ۹۰ متر اشاره کنیم. درجه حرارت سیال در آب بندی با نوار آب بندی می‌تواند از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد و با آب بند مکانیکی از ۱۰- تا ۱۴۰ درجه سانتی‌گراد باشد. این محصول دارای مدل‌های بسیار مختلفی است.

پمپ گریز از مرکز حلزونی EA

پمپ گریز از مرکز حلزونی EA یکی از انواع پمپ حلزونی پمپیران است پروانه آن بالانس دینامیکی شده و محور به وسیله نوار گرافیتی آب بندی خواهد شد. از این محصول برای انتقال آب در مصارف کشاورزی صنعتی و شهری استفاده می‌شود. از مشخصات آن می‌توان به قطر خروجی ۱۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر، ظرفیت آبدهی ۴۰ تا ۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت، ارتفاع ۵ تا ۹۰ متر اشاره کرد‌. درجه حرارت سیال در آب بندی با نوار آب‌بندی از از ۱۰- تا ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد و با آب بند مکانیکی از ۱۰- تا ۱۴۰ درجه سانتی‌گراد است. این محصول دارای مدل‌های مختلفی مانند EA 100، EA 150، EA 200، EA 300 و... می‌باشد.

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی EA

پمپ گریز از مرکز حلزونی ER

پمپ گریز از مرکز حلزونی ER نوع دیگری از پمپ‌های گریز از مرکز افقی شرکت پمپیران است که دارای محفظه حلزونی می‌باشد. معمولاً توصیه می‌شود که این پمپ‌ها برای پمپاژ سیالات تمیز که ساینده و جامد نیستند و در پمپ خوردگی ایجاد نمی‌کنند، استفاده شود. از مشخصات این محصول می‌توان به ظرفیت آبدهی ۴۰ تا ۱۸۰۰ متر مکعب در ساعت، قطر خروجی 100 تا ۳۰۰ میلی‌متر و ارتفاع ۵ تا ۹۰ متر اشاره کرد. کاربرد این محصول نیز مانند سایر پمپ‌های حلزونی پمپیران است که تا به حال به آنها اشاره کردیم.

خرید پمپ گریز از مرکز حلزونی ER

الکتروپمپ‌های فرایندی CPE / CPN

این الکتروپمپ‌ها دارای قطعات هیدرولیکی هستند که نسبت به سیال دارای خورندگی، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. در این محصولات از انواع پروانه‌های تک مکش به صورت یک طبقه استفاده می‌شوند.

از ویژگی‌های پمپ گریز از مرکز حلزونی CPK می‌توان به قطر خروجی ۳۲ تا ۱۰۰ میلی‌متر، ارتفاع تا ۹۵ متر، ظرفیت آبدهی تا ۱۶۵۰ متر مکعب در ساعت اشاره کرد. از این محصول برای پمپاژ سیالات آلی و معدنی خورنده در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، صنایع کاغذ، نیروگاه‌ها، کارخانجات آب شیرین کن و... استفاده می‌شود. این محصول دارای مدل‌های متنوعی است که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

کاربرد پمپ حلزونی پمپیران

از کاربردهای این پمپ‌های حلزونی می‌توان به آبیاری و آبرسانی و انتقال آب از چاه‌ها، استخرها و زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها، انتقال سیالات در صنایع مختلف، انتقال سیالات در سیستم‌های تهویه مطبوع مانند سیستم‌های سرمایش مرکزی، افزایش فشار در لوله‌های اصلی آبرسانی، انتقال آب در سیستم‌های پاکسازی و تصفیه آب و... اشاره کرد.

مشخصات پمپ حلزونی پمپیران

تمامی پمپ‌های حلزونی پمپیران از نوع سانتریفیوژ هستند که برای انتقال سیالات با ویسکوزیته پایین تا متوسط به کار می‌روند. این محصولات دارای مشخصات کلی مانند جنس بدنه مقاوم که معمولاً از چدن، استیل و یا فولاد ضد زنگ است، می‌باشد. پروانه این محصولات نیز می‌تواند از همین جنس‌ها باشد. پمپ‌های حلزونی معمولاً در انواع تک فاز، دو فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌شوند که نوع تک فاز آن برای مصارف خانگی و نوع دو فاز و سه فاز آن برای مصارف صنعتی و تجاری بزرگ استفاده خواهند شد.

برای اینکه از نشتی سیال اطراف محور پمپ جلوگیری شود، این دستگاه را آب بندی می‌کنند. این آب بندی می‌تواند از نوع آب‌بندی با نوار آب‌بندی و آب بندی مکانیکی باشد. آنچه اهمیت دارد این است که پمپ‌های حلزونی پمپیران از قیمت مناسب، راندمان و کیفیت بالا، طول عمر زیاد و نگهداری آسانی برخوردار هستند و می‌توانند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند.

قیمت پمپ حلزونی پمپیران

قیمت پمپ حلزونی pumpiran به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

مدل پمپ:

تنوع مدل‌های پمپ حلزونی پمپیران بسیار زیاد است و هر کدام از آنها ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. به طور کلی، قیمت مدل‌های مختلف پمپ حلزونی پمپیران با توجه به ظرفیت، جنس بدنه و پروانه، نوع موتور، دور موتور و ولتاژ مورد نیاز متفاوت خواهد بود.

ظرفیت پمپ:

پمپ‌های حلزونی پمپیران در ظرفیت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به طور کلی، هر چقدر ظرفیت پمپ بیشتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

جنس بدنه و پروانه:

جنس بدنه و پروانه پمپ های pumpiran می‌تواند از چدن، استیل و یا فولاد ضد زنگ باشد. قیمت پمپ‌های حلزونی پمپیران که از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ هستند به دلیل مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و سایش، از پمپ‌هایی که از جنس چدن هستند، بیشتر خواهد بود.

نوع موتور:

پمپ‌های حلزونی پمپیران با موتورهای مختلفی مانند تک فاز، دو فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌شوند. قیمت پمپ‌هایی که از موتورهای دو فاز یا سه فاز استفاده می‌کنند به دلیل قدرت و کارایی بیشتر، از پمپ‌هایی که از موتورهای تک فاز استفاده می‌کنند، بیشتر خواهد بود.

دور موتور:

دور موتور پمپ حلزونی پمپیران می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی، هر چقدر دور موتور پمپ بیشتر باشد، قیمت پمپ حلزونی پمپیران نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

⭐علاوه بر عواملی که در بالا به آنها اشاره شد، قیمت پمپ حلزونی پمپیران می‌تواند تحت تاثیر نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و قیمت نرخ ارز نیز قرار بگیرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله از رایکا صنعت به بررسی انواع پمپ حلزونی پمپیران پرداختیم و چند مدل از این محصولات را به شما معرفی کردیم. اکنون شما دوستان گرامی می‌دانید که این پمپ‌ها از دسته پمپ‌های گریز از مرکز این شرکت معتبر محسوب می‌شوند که در صنایع مختلف، آبیاری، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع و... کاربرد دارد. خرید پمپ حلزونی پمپیران به شما توصیه می‌شود زیرا محصولات این شرکت نسبت به محصولات شرکت‌های رقیب یا خارجی دارای مزایایی مانند کیفیت ساخت بالا، راندمان و عملکرد عالی، طول عمر زیاد، نیاز به تعمیرات کمتر، نگهداری آسان، طراحی مناسب و... است.

علاوه بر اینها قیمت پمپ حلزونی پمپیران بسیار مناسب است و می‌تواند انتخاب مناسب‌تر و بسیار مقرون‌ به صرفه‌تری نسبت به پمپ‌های خارجی باشد. اگر شما دوستان گرامی قصد خرید پمپ حلزونی پمپیران را دارید، با مجموعه رایکا صنعت تماس بگیرید تا از مشاوران و کارشناسان این مجموعه اطلاعات تکمیلی و جزئی‌تری را دریافت کنید. کارشناسان این مجموعه پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما هستند و شما می‌توانید با آنها مشاوره رایگان داشته باشید.به خاطر بسپارید که با خرید از گروه صنعتی رایکا از مزایای بی‌نظیری برخوردار خواهید شد.

چرا از رایکا صنعت برای خرید پمپ حلزونی پمپیران استفاده کنید؟

تنوع بی‌نظیر:

در رایکا صنعت می‌توانید به طیف گسترده‌ای از مدل‌های پمپ حلزونی پمپیران، از جمله پمپ‌های گریز از مرکز حلزونی EN، پمپ‌های گریز از مرکز حلزونی EA، پمپ‌های گریز از مرکز حلزونی ER، الکتروپمپ‌های فرایندی CPE/CPN، با ظرفیت‌ها، جنس بدنه و پروانه، نوع موتور، دور موتور و ولتاژهای مختلف، دسترسی داشته باشید و متناسب با نیاز و کاربری خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت‌های رقابتی:

رایکا صنعت به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات پمپیران، پمپ‌های حلزونی را با قیمتی مقرون به صرفه و رقابتی به مشتریان خود عرضه می‌کند. حذف واسطه‌ها و ارائه مستقیم محصولات از جمله عواملی هستند که به رایکا صنعت در ارائه قیمت‌های مناسب کمک می‌کنند.

گارانتی معتبر:

تمامی پمپ‌های حلزونی پمپیران ارائه شده در رایکا صنعت دارای گارانتی معتبر هستند که خیال شما را از بابت اصالت و کیفیت محصول راحت می‌کند.

مشاوره تخصصی:

تیم مجرب کارشناسان رایکا صنعت با سال‌ها سابقه در زمینه عرضه و فروش پمپ های صنعتی، در صورت نیاز، آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما در زمینه انتخاب پمپ حلزونی پمپیران مناسب با نیازها و کاربری شما هستند. کارشناسان ما با بررسی دقیق نیازها و شرایط شما، بهترین مدل پمپ را به شما معرفی می‌کنند.

ارسال سریع و مطمئن:

رایکا صنعت پمپ حلزونی خریداری شده شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بسته‌بندی ایمن و مطمئن به سراسر ایران ارسال می‌کند.

⭐لازم به ذکر است علاوه بر پمپ حلزونی پمپیران، می‌توانید سایر محصولات این برند را نیز در این مجموعه تهیه کنید، از جمله:

خرید پمپ طبقاتی پمپیران

خرید پمپ شناور پمپیران

👈برای آگاهی از قیمت روز پمپ حلزونی پمپیران و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید:

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه - 9 صبح الی 17 عصر

شماره های تماس

021-36900104 / 09021919861

 

 

 

بازدید : 74 بار